onsdag 6 juni 2012

BALEN 2012

Först ut var Ida & Wilmer som hade lite otur med vädret. Regnade under hela deras fotografering.
Men det var ändå glada miner och de blev många fina bilder.

Andra paret ut var Sanna & Adrian som kom precis när regnet lagt sig.
Visserligen blött över allt men det hindrade inte dessa två att sitta ner. 

Sist ut var kompisarna Erika & Elias som även dem klarade sig från regnet & hoppade på
mina, för dem "halv knasiga" upptåg.

I år hade jag tagit med mig BÄSTA Nina som assisterade mig.
Du är GULD värd Nina!!!

Blev en hel del S K R A T T hoppas ni hade lika K U L som jag.......i alla fall på kvällen!!!

Slutligen en gruppbild där paret längst till vänster LISA & GUSTAV tillkommit.

HÄRLIGA ungdomar som verkligen bjöd på sig själva!

Lycka till i framtiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...