torsdag 28 januari 2010


Mina funderingar tidigare i veckan var; varför är
det alltid slut toapper när jag behöver.
Jag lät testa detta fenomen. När jag använt toarullen
la jag tillbaka den i skåpet. Kan tyckas lite löjligt, men
ska man testa så ska man.
Vad hände till en början? Jo toarullen hamnade på golvet.
Jag ställde in den i skåpen, den hamnade på golvet och
jag ställde tillbaka den. Men så i morse var det någon som
satt fast den nya toarullen där den skulle vara i HÅLLAREN!
Rykterna säger att det var pappan i huset. Kan de vara så
att han förstått, eller har han tjuvläst på bloggen?
Ja ja det kanske förblir en hemlighet.
Hur som helst nu kanske det blir någon fler än jag som sätter
fast de nya toarullen när den gamla är slut!
Den som lever får se..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...