måndag 22 mars 2010

REKLAM TRISSEN!

Jag hade en tanke när jag valde detta ämne.
Men jag kan bara konstatera att det blev inte
som jag tänkt mig. Jag lovade J i helgen att jag
skaffat statister osv. Vi tjejer på träningslägret
hade en riktigt bra idé, men vi kom på den lite väl sent
så tiden räckte inte till. Synd för den var riktigt rolig.
Jag spar den till ett senare tillfälle.

Men jag är ju inte sämre än att jag måste ju lämna in
ett bidrag som jag fotat ikväll.
Har du inte smakat denna bör du göra det
SNARAST. Den är hur god som helst.
I morgon kommer jag att visa hur det var
på mitt träningsläger med tjejerna!

Jennie nu lämnar jag över att hitta på nästa
veckas fototema.
God kväll från en
CHOKLADÄLSKARE!!!!

1 kommentar:

  1. MUms fillibabba!!! Den är bara bäst!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...