söndag 9 maj 2010

Så var det SÖNDAG igen!

Igår var jag på KLASSÅTERTRÄFF.
Det var superkul att träffa alla igen. Eller alla
de kom endast 9 stycken från min klass.
Men vi var tillsammans med b & c.
De flesta var sig LIK.......tyvärr så lämnade jag
kameran hemma så jag har inga bilder att visa.

Veckans utmaning FULT

Jag tycker faktiskt att det har vart rätt så kul
att fota FULA saker. Här kommer mitt bidrag.











Eftersom vi är några stycken som är MED i utmaningen så
kommer jag att länka till dem.

NINA

JENNIE

LISA

Nu rullar jag bollen till LISA som ska bestämma nästa veckas
ämne. Det ska bli KUL och se vad Lisa hittar på.
Väntar med spänning.

2 kommentarer:

  1. Hehe, tycker att din bild på stubben var helt klockren!! Hoppas veckans utmaning blir inspirerande! /Lisa

    SvaraRadera
  2. Oja du är ju liksom på en helt annan nivå. Kul tycker jag det är ju det som är utveckling.
    Får läsa på lite./Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...