måndag 12 juli 2010

Foto JAG

Man kan nog säga att jag ligger en dag efter.
Men vem bryr sig jag har SEMESTER .

Visst har vi SEMESTER men jag & R är ju inte dom som
bara latar sig så vi har röjt, sågat & BADAT!

Sen har vi SLAGITS med


Jag vet att min kära kusin pratat om att det kan finnas
knort..... Men nu snackar vi om att de äger en hel ort
typ JÄCKVIK! 
I övrigt har vi det TOPPEN!!!
Imorgon laddar vi för ÄVENTYR!!!!
Om vädret tillåter tänkte vi VANDRA
imorgon något som vår äldsta var NÅGOT skepiskt till!!!
Om vädret inte är riktigt lika bra blir det en båtripp´!
Båda med fina bidler hoppas jag på om inte
KNORTEN  tar över våra liv.

Imorgon kommer även min kusin med BARN!
Det ska bli kul att ses vi har inte träffats sen
påsklovet. Sen har  vi en 120 års fest att planera.

Vi ses imorgon!

2 kommentarer:

  1. Du har så rätt min kloke vän motion är också HUR bra som helst man sätter sprätt på kroppens egna endorfiner....nice!!

    Men du ni verkar ha de hur bra som helst i jäckvik förutom era små trevliga svarta besökare då förstås.
    Jodå grabbarna grus står de men du menar att de skulle stått grabbarna gris he he he??

    Hälsa kusin och karl å glöm inte å hälsa barnen en blöt puss kommer från Agnes till barnen.

    Ha de bäst miss you looooong time!

    SvaraRadera
  2. Hallåj! Jaha nu åkte det ett träd från tomten....hoppas det inte var ett gammalt och fridlyst träd..
    Härligt att ni har det bra! Själv går jag mest och väntar på att min man ska också få semester...snart snart!
    Pussar från oss på gesällgatan!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...