tisdag 17 augusti 2010

Livet behöver foto är Daniels photos
ledord & jag håller helt med.
Daniels photo är en fotograf från Luleå
som tar jättefina bilder.
Han har inspirerat & fascinerat mig
många gånger.

Idag fick kontoret vänta! Jag & tjejerna tog med kameran
och de var snälla nog att ställa upp som modeller.
Det roligaste idag var att Tilda ville ta kort!
Hon var riktigt duktig se själva!


















Bilden ovan är två bilder i en!


Två busiga barn gömmer sig!



Livet behöver foto - Här & Nu
Varför inte fixa julklappen redan nu.
Familjefoto, barnfoto,bröllop,dop
eller en facebookbild.
Hör då av dig till mig!
M@lin Stenlund 073-034 33 26

God natt!

1 kommentar:

  1. Jamen gud så fantastiskt söta å TUFFA barn du har i skinnjacka å allt.mycket fina å finurliga kort.....
    själv verkar jag ha nå vajsing me datorn kan inte få in bilderna i mina inlägg????? hoppas de fixar sig snart...
    Ha de bra vännen å självklart måste vi träffas snart....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...