lördag 4 september 2010

Barnfotografering

Hej alla trogna läsare, jag förstår om ni undrar vart jag
tagit vägen........ jag har börjat om och jobbat med allt
vad det innebär, en man som vart bortrest & två
helger i fjällen med en massa jobb.
Sen har jag vart förskyld & allmänt hänging.
Jag gillar nämligen inte hösten.

Men jag fick ett gott råd från en nära vän, jag
citerar: gör det du tycker är roligt!
Oh gud vad hon hade rätt!
Tack Jennie.

Här kommer ett smakprov på fotograferingen
med EDWIN.


Här har jag använt mig av min nya reflexskärm. Vilken stor
skillnad. Mina assistenter var väldigt duktiga, något korta
och korta armar, men en liten stund hann de hålla den åt mig.
Tack Engla & Hedvig!


I Jäckvik finns detta plan & vi fick lov att fota här!





Här ser man tydligt vilken skillnad reflexskärmen kan göra.
Kolla in Edwins ansikte. Solen ligger snett till höger, men
med hjälp av reflexskärmen får vi ett mjukt sken i Edwins ansikte.





Vilken härlig dag!
Tusen tack Edwin för ditt tålamod & engagemang!
Jag vill även tacka Edwins lillasyster Engla & min dotter
Hedvig för att ni höll i min reflexskärm.

I morgon är det tjejernas tur att modella & denna gång ska
min kusin följa med & assistera.

Hoppas att ni fortfarande gluttar in på min blogg.
Jag ska bli duktigare på att lägga in nya bilder.

Kram & god natt! 

1 kommentar:

  1. Oj vilken HET kille!!!
    Jättefina bilder,spännande med reflexskärmen å Coolt med flygplanet som bakgrund.
    de lär ju bli nåra förstoringar i Eddes rum.

    /vännen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...