tisdag 19 oktober 2010

70-talet
Kvällens fototräff avklarad.
Trevligt som vanligt!
I kväll har vi scannat in både gamla & nya kort.
Mina bilder var inte av så god kvalité men något 
bättre färg & ljus blev det.



Jag och min barndomsvän!
Vi är fortfarande goda vänner.
Nu kan jag avslöja en hemlis.....
vi lekte med dockor i åk 6.
Nu jobbar vi båda två i förskolan.

Långnäset på 70-talet

Det är jag som sitter till vänster och den andra flickan är 
min barndomsvän Mia.

Min kusin som numera bor i Piteå.
Här är vi tillsammans hos vår mormor & morfar.


Riktigt kul att jobba med gamla bilder.
Det är så kul att träffa andra med samma intresse.
Nu har vi bestämt att gruppen skall ha en fotoutmaning
till nästa vecka det känns kul!

Puss och godnatt!




3 kommentarer:

  1. Håller helt me, hur kul som helst med träffarna lite kvalitetstid i vardan.
    Wow så stiliga Allan å Lena var modet verkar ha kommit igen med puffärmar, såå gulliga mössor som ni har på stranden, också nåt som kommit igen. Kul å se lite gamla bilder.
    /blogg-foto-vännen

    SvaraRadera
  2. KUL! Men shit, du skulle ha sett någon bebis-bild på mig.. Inte helt olik dig.. ;) Vi kanske är släkt?! Kanske kan fixa så småningom..
    SAKNAR DIG!!

    SvaraRadera
  3. Hej fotovännen!
    Ja visst är det kul med våra träffar! Känns riktigt roligt att vi återupptagit fotoutmaningen. Känt mig riktig pigg idag.

    Puffärm ja det skulle vara kul och se Allan i dagens puffärmsmode..ha ha ha. Jo jag har föresten en kul grej på gång och hade tänkt få med dig Jennie.

    Ha nu blev du nog allt nyfiken.....det kan du få vara till i morgon.
    Kram

    Ja vem vet Jessica det har ju visat sig förr att världen kan vara liten.
    Lika till sättet och en del värderingar vet vi ju båda två att de är oftast densamma. Jo det vore kul att träffas. Snart får vi väl en anledning.....när Sara gjort sitt........får vi dit och SNUSA.

    Kram Saknar våra samtals promenander.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...