torsdag 21 oktober 2010

EGEN TID!
Trötta barn, pimvila och AIK då är det läge
för FOTO och photoshop.
Det är så KUL när jag får göra vad jag vill
och hur jag vill. Det som inte är lika KUL är när
det inte blir som jag tänkt mig.
MEN
det brukar oftast leda till frustation men också
dessa gånger jag lär mig mest
OM
jag lyckas lösa mina problem vilket jag 
oftast inte gör till en början.

Photoshopat lite varför just på en
GITARR?
Jo jag har vart och köpt en på Rusta idag.
OM jag ska börja spela.....nej nej
redan provat men jag fick så ont i fingrarna, det
är TILDA som har börjat.

FOTOTRÄNING
med lampa & svart bakgrund!


Det är inte smuts på hakan. 
Ett födelsemärke.


Jag är inte supernöjd med dessa bilder.
Jag tycker att det är svårt med ljussättning.

Ni kanske har märkt att jag ändrar min logga på
underskriften ibland. Varför?

Jag har ett nytt elements där fanns inte typsnittet och då
blev det att jag började titta på andra.
Men inget har känts riktigt bra ännu.

VARFÖR fototräning?
Jo därför att det nalkas
TJEJKVÄLL i BURTRÄSK.
Berättar mera sen.

God kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...