måndag 11 oktober 2010

HELGMYS I SUNDSVALL
Därför inga inlägg i helgen!!!
Jag & min man åkte tillsammans med min kusin
och hennes sambo till Sundsvall från torsdag
till söndag. HELT UNDERBART!!!

Tack till farmor, mormor & morfar för att
ni tog hand om våra änglar.

Tusen kramar till vårt trevliga sällskap också.
MEN....
tillbaks till verkligheten och PIM arbetet.
Klar med min första examinationsuppgift och
i kväll har jag påbörjat min andra uppgift som handlar om
POWERPOINT.
KLÄ PÅ SIG!
Jag hade tur att jag fick ta kort på henne just i kväll när jag är ledig.
Jag tycker inte om att ha saker hängandes över mig.
Lite kul är det väl med powerpoint, men jag skulle hellre ägna dessa 40
timmar till annat, eftersom jag inte förstår när jag ska hinna göra
en powerpoint på jobbet & när jag skall använda den.
MEN vem  vet jag kanske har fel.

Nu är det dags att stänga powerpoint & blogg för i kväll.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...