torsdag 23 december 2010

Min hemliga modell!

Ja jag hade lovat att ni skulle få veta vem som jag fotade igår.
Hon heter MOLLY och hon är 1 år & 10 månader.
En oftast go & glad tjej som VET vad hon vill.
Att fota barn är det jag tycker är allra roligast.
Jag älskar deras spontanitet & naturlighet.
Sen krävs det lite FIX & TRIX 
och en hel bägare med TÅLAMOD.

Till en början ville Molly mest gå om kring i min lilla källare.
Men med ett otroligt engagemang från mamman så fick
vi henne att bli goa glada MOLLY.

KLÄTTRA 

UTFORSKAR


HATTEN PÅ


HATTEN AV

FUNDERAR

LÅNA


VARSÅGOD 

Om ni vill skulle det vara kul att veta vilket foto är
just din FAVORIT?

Tusen tack till Molly & mamma Nina.

Till er all en riktigt GOD JUL!






6 kommentarer:

  1. Men så söt :) Fina bilder igen Malin! Min favorit är bilden sm det står LÅNA under, men som sagt alla blev bra.
    Tack för det fina julkortet förresten.
    Ha en riktigt skön jul så ses vi! Elin

    SvaraRadera
  2. Såå fina bilder.
    Jag gillar den första ... när hon sitter med alla mjukis djuren <3.

    God Jul

    Hälsn IngelaK

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Det är superkul och se vad ni tycker, tänk att alla har olika favoriter.
    Fortsätt gärna och rösta ska vi se vilken bild som får flest!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. Haha! Så roligt det kan bli. Jag kan inte välja mellan den allra första (mjukdjuren) och låna-bilden, de är mina absoluta favoriter. Om jag MÅSTE välja så säger jag nog låna-bilden för att den var mindre "traditionell".. Du är så duktig! Du kanske vill ta riktiga nyfödingsbilder på min bebis..? ;)

    SvaraRadera
  5. Ha ha! vad kul att det blev kul....Då är ni två som gillar låna bilden.
    Kanske för att det är en ögonblicksbild, jag föredrar dem också.

    Tack Jessica för ditt beröm, OH JA det skulle vara jättekul om jag fick ta på erat mirakel, jag har några idéer som jag plockat från en sida på nätet.
    De är bilder långt ifrån det traditionella.

    Vi får höras!
    Sköt om dig och din mage och resten av familjen!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Alla bilder blev jättefina men nog fick vi allt kämpa lite för att få henne att göra som vi ville, som sagt, hon vet vad hon vill;)

    Wilma röstar på nallebilden. Jag gillar "hatten av" bilden bäst. Tycker om blicken samt ljuset och skuggorna i bilden. Gud så kul du kommer att ha med dina nya fotogrejer. Ska bli kul att följa din utveckling med din nya utrustning.

    Kram Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...