söndag 16 januari 2011

DRÖMMEN
om en studio!
Snart kan drömmen bli verklighet!
Men än så länge får jag nöja mig med min
Ministudio

VÄLKOMMEN IN
Håller till i vår källaren, men det är ett litet utrymme som även 
används till ett tv:rum.
Men det funkar så länge man inte ska ta på en tvååring som vill
springa runt.

Men nu var det ju dags för en 3 veckor gammal pojke.
Jag har skaffat lite ny rekvisita.


Gamla kistor, hur vackra som helst!
Jag har haft turen att få låna dessa och det är ju toppen.




Jag har inte varit något större fan av gamla saker fram till
NU så det kan nog bli någon LOPPIS i sommar
eller kanske tom. aktioner. 



Nu mera går mina godispengar till 
TYGER nyttigare.
Det bruna som ni ser till höger köpte jag på Ohlssons tyger för ett
bra pris. Nu fanns det en hel del på rean , jag måste nog dit igen.
Sen tack till Camilla för tapeten, idag kom den till användning igen


Hur gick det idag?

En 3 veckor gammal baby sover väl mest hela tiden!
ÖVERRASKNING
Inte Lilleman som jag fotade.
MEN
till slut somnade han

Lilleman som jag kallar honom eftersom föräldrarna inte
hade bestämt sig för vad han ska heta.

Detta var bara ett litet smakprov!

Det kommer fler bilder i veckan!

Kr@m M@lin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...