söndag 30 januari 2011

HELGEN I BILDER

Linda med barn på besök!
ELLA

På fredag fm. kom Linda (från fotogruppen) på besök med sina barn.
Hon har skaffat studioblixtar så hon ville titta på min lilla hemmastudio.
Jag gav henne olika tips och visade hur hon skulle placera
blixtar för att få önskat ljus.
Hennes dotter Ella fick vara modell!
Märktes tydligt att hon var van att bli fotad & hon gillar det.

Riktigt kul att få hjälpa andra & det är nyttigt för mig
att sätta ord på det jag gör.
Hoppas att du lärde dig något Linda.
Tack Ella för att vi fick låna dig några minuter.


Framme i Piteå
Blev det en snabbis in på Dollarstore & där fyndade jag
dessa tre burkar för 50 kronor.

De går ju använda som rekvisita tänkte jag.
Min kusin hade ett bra tips!
Fyll burken med en kaksort & perfekt gå bort present.
Tror jag måste köpa en laddning till för dessa vill jag inte ge bort!

Studiobygget fortskrider 
 Här ser ni pappa i full action då vi rev en vägg.
I helgen har vi satt väv på väggarna.
Otroligt tacksam att han vill hjälpa mig!
(visar före & efter bilder när det är klart)


Slalom & snowboard med pappa!

Det var kul MEN Tilda var så trött både i backen & sen hemma.
HELGEN slutar med 39 graders feber för Tilda.
Jag som just skrytet med att mina barn vart så friska.

Kr@m M@lin 







1 kommentar:

  1. Tack än en gång för hjälpen!!!
    Har då inte hunnit fota så mycket än... men snart så...
    Nu blir det en härlig tid ute att vara ute och fota...
    Krya på er, Snart ses vi igen!!!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...