måndag 24 januari 2011

KREATIV 
Just nu känner jag mig faktiskt kreativ.
Det är inte så att jag gör några storverk men hjärnan jobbar på ett
positiv sätt. Sen så händer det saker som har med fotot och göra
så det gör att min kreativitet ökar.
Berättar mer sen!

MÖHIPPA/SVENSEXA
Någon fyller år!
FESTLIGA MINNEN
Kanske du har en vän som ska gifta sig eller en vän som fyller år.
Perfekt att föreviga en sån händelse.


Jag har den perfekta presenten/upplevelsen
Ge bort en fotografering!



Det du ser på bilden är Tildas näbbklänning min slöja
och mina skor från bröllopet.

Tycker du att idén lät intressant kan du nå mig
på 073-0343326
mail: malin.stenlund74@gmail.com

Kr@m M@lin




2 kommentarer:

  1. Gillar bilden.
    Skulle kunna ha den som en tavla hemma ;)
    Riktigt snygg.
    Den väcker känslor och nyfikenhet.
    Kul
    Fortsätt att vara kreativ.

    Lycka till
    Ingela K

    SvaraRadera
  2. Håller med Ingela, verkligen ett vackert foto som jag helt klart skulle kunna ha på väggen hemma...nu fick jag en ide...du kanske skulle kunna föreviga min bröllopsklänning med tillbehör? Det måste vi samtala om!Kram Cam.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...