onsdag 19 januari 2011

Lilleman
Jag har haft turen att fota en 3 veckor gammal baby.
Han har inte fått något namn än så jag kallar honom
för Lilleman. Jag hade rätt många idéer inför denna fotografering
MEN det blir sällan som man tänkt sig. 

Alla idéer blev inte provade den här gången
det var visserligen bra då har jag kvar några till fortsatta fotosessions.
Lillemans MAMMA gjorde ett toppenjobb!
Tack Erika för att du lät mig prova mina ibland kanske lite 
konstiga idéer.

När jag ser bilderna tänker jag på vad en god vän sa till mig
som har gjort livet så mycket enklare.
"Livet är en gåva & barnen har 
man bara till låns" 
























Kr@m M@lin







4 kommentarer:

  1. Men SÅ söta kort.
    Första kortet var riktigt fint å tunnan som jag var så orolig över,,VA!! de blev ju hur bra som helst.
    Kul att han var så vaken, han är ju riktigt me ju.
    Erika å matte vilken godbit ni har ....

    Mallas jag har ju inte tagit nå ettårs kort på Agnes ännu, blink blink.
    Du har ju studio å allt.
    Fundera eller du har inge val ....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blink blink det ska vi väl ordna! Det är inte bara Matte & Erika som har en gobit! Tänkte du före ni åker eller när ni kommit hem?
    Tack Jennie för dina kommentarer du är verkligen duktig på att ge positiv kritik!

    Kr@m

    SvaraRadera
  3. Otroligt snygga foton och så söt han är!

    SvaraRadera
  4. Det vart jättefina bilder Malin! Oj vad duktig du är!!
    Tack för att du ville föreviga våran skatt..
    Kram..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...