fredag 21 januari 2011

SHOPPING 
Idag har jag vart och stor handlat MAT för en hel månad.
Innan helgen är slut ska jag lägga ut matsedel för en hel månad.
SHOPPING för mig brukar vara kläder, men inte numera!
Modet är inte överens med mig och tvärtom.

Så då är det ju helt OK att investera i fotoprylar.
Idag blev det en ny bakgrund. Ett 50% tyg på Ohlssons tyger.

NATURLIGTVIS var jag tvungen att prova det!

Tid att ställa in exakt rätt ljus fanns inte ville bara kolla om
 det skulle funka med detta tyg!


Kan vi nu inte gå ut till sommaren får vi helt enkelt
fixa en egen!

Så var det min tur att sitta "modell" jag föredrar att stå bakom
kameran men det gör Hedvig också.

Så det är bara att TURAS OM!


Jag tror att denna bakgrund kan funka vid rätt tillfälle
eller vad tror du?

God kväll

Kr@m M@lin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...