torsdag 17 februari 2011

NY BUTIK I BURTRÄSK
Igår öppnades dörrarna till denna nya butik.
Sista tiden har det mesta i Burträsk stängt men nu
kanske trenden vänder.
Jag tycker att det är jätteroligt!


För er som inte visste eller inte vart där så är ni väl nyfiken på
vad som finns här inne.
Jag gjorde ett besök idag och detta fick jag se!

Vilken smällkaramell!
För er som älskar att virka,sticka och SKAPA är ju detta en drömbutik.
Jag älskar upplägget med SORTERING efter färg.


Enkelt att hitta!

Bara att välja!



Här är Veronika som äger butiken!


Tycker att namnet på butiken var toppen.
SKAPA
Är det någon som kan skapa så är det denna tjej
titta bara på den här;
Som sitter på den här:


Vem skulle inte vilja ha en sådan spark!
Men vad är det som hänger bakom 
sparken?

Vi går ut igen......

ÖVERRASKNING!
Det blir ganska bra när två kloka huvuden slås ihop.
Jag har nämligen fått tillgång till SKYLTFÖNSTER.
Gissa om jag är glad?


Stegen har snälla Veronika gjort till mig!
Här har jag valt att visa svartvita kort!

På andra sidan har jag valt färgbilder.



Jag ser redan fram emot nästa gång det skall skyltas om!

Tillbaka till Veronika

Perfekt att öppna just denna vecka eftersom
BURTRÄSK MARKNAD
börjar på fredag.

Tillbaka till lilla mig







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...