lördag 16 april 2011

MORSDAGS FOTOGRAFERING
Stod i dagens agenda!

Kanske därför jag vaknade klockan 06.00.
Det kändes så himla kul att få göra detta.
Tyvärr blev en familj sjuk, får se om det hinns med vid ett
senare tillfälle.
Jag kommer inte att avslöja så många bilder än eftersom
de kommer att bli nästa skyltning hos Veronika.

Men som vanligt kan jag inte hålla mig så ni får ett "litet" 
S M A K P R O V
Lilly var inte alltid överens med min rekvisita.


Men ibland var vi bästisar. 
I alla fall Lilly & ballongerna!


Även Oliver tyckte att Idén med hö inne var lite knasigt.
Vi får väl se sen hur bilderna blev.
Hö eller inte när man har med goa barn att göra 
brukar det bli bra.

Tack för idag!



Den här stod på köksön när jag kom hem en afton.
Min man? Näe den kom från Agnes för att hon fått kläder
av oss. Det var väl gulligt!

Tack Agnes!

Dags att sova i morgon bär det av till ljuva Jäckvik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...