söndag 12 juni 2011

FOTOHELG
Vilken underbar helg jag haft och hoppas fler med mig.
Tropisk värme, middag med goda vänner, fotbollsmatch och en del
fotouppdrag.

Vi börjar med bortamatchen som våra tjejer vann mot KAIF.
Min Tilda fick göra mål, alltid kul!


Vilket skott, kul att jag hann få med det!

Hon har verkligen tuffat till sig!


LÖRDAG bestod av grillat och kall rosé
i skuggan hos fam Tjärnström.

Alltid lika trevligt!

Har redigerat en del balbilder de kommer att bli fler av dem sedan.
Satt och lekte och hittade några intressanta spakar.
Tycker att denna bild blev rätt effektfull!

Amanda - balfotografering
Jag kallar henne sjöjungfrun nu mera!

idag var det dags för barnfotografering.
Lika taggad som vanligt!

Nanna 3 år & Axel 9 mån
Vilka guldklimpar, mer bilder kommer sedan.


Sen en sväng till Åbyn och fota mina kusinbarn.

Riktigt kul att jobba med dessa två!

Avslutningsvis hade jag lovat hjälpa min bästis att föreviga hennes
underbara brudklänning. 
Här ett litet smakprov.


Men nu är det dags att låta kameran vila och för mig att sluta mina
ögon. I morgon väntar en dag med 6 - åringarna och sagostafetten.


God natt!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...