tisdag 21 juni 2011

INGEN BABY LÄNGRE!
                                                       foto M@lin
Att tiden går fort har jag nog tagit upp hur många gånger som helst
på denna blogg. Men jag blir lika förvånad varje gång jag blir
påmind om detta.
Tänk att nu ska detta härliga gäng som jag delvis jobbat med och
som är Hedvigs kompisar lämna förskolans trygga värd och börja skolan
till hösten. Snyft! Alltid tråkigt när en årskull lämnar oss.

Min minsting är inte så liten. Hon har börjat fotbollsskolan och kväll
sover hon över hos kompis för första gången.
Gissa vem som är mest nervös?

Vad vill jag ha sagt med detta förutom att livet går vidare.
Jo det var detta med här och nu......
vem minns inte de vakna nätterna, sprängda bröst osv.....
Men det var ju så kort period i ens liv.

Så till er alla passa på och NJUT av livet!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...