måndag 27 juni 2011

TILL SALU!
Gjorde en snabbrensning i förrådet för ett tag sedan och kom fram till
att det var en hel del saker som tog otroligt mycket plats och saker
som vi inte längre hade användning för.
Men just du kanske behöver nån av följande saker;

12 tums barncykel endast 300:-

Intresserad att köpa den ring Malin 073-0343326



16 tums barncykel endast 600:-


Perfekta semestervagnen, det medföljer 
ett svart regnskydd.

Först till kvarn!

Ni som läste mitt förra inlägg om att jag som egen företagare
inte har någon ångerrätt. Detta har ställt till det en aning vilket gjorde
att jag tog inte ett kort till midsommar.
Fotoglädjen var borta för ett tag.
Musten hade liksom detta företag sugit med sig....men så i söndags bestämde
jag mig för att jag skulle väl inte låta dem vinna.
Därför tog jag med kameran till....

Svandammen, kul att de äldre ville följa med.
Ska aldrig lägga bort kameran igen.



Hade verkligen glömt bort hur vackert det är i Svandammen.
En riktigt trevlig stund!

God natt!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...