söndag 3 juli 2011

På ängen i Gurkoträsk
Lördag den 2 juli skulle så äntligen Carolina & P-A bli fru & man.
Jag var den som de anlitat att föreviga denna underbara dag.
De kommer jag vara evigt tacksam för.
Det blev en hel del skratt men även känslosamma ögonblick
för många av oss.

Det ända som skulle ställa till det var regnmolnen som hängde i luften.
Tack och lov var vädergudarna
på vår sida och jag fick bästa tänkbara ljus att fota i.

Nu är det en hel del redigeringsjobb några dagar men
jag har fått lov att visa en bild. 


Ops det blev visst två bilder!

Tack ännu en gång för att jag fick föreviga er dag!

Ser fram emot festen!

Lycka till med livet - Kram M@lin











1 kommentar:

  1. Åh så fina bilder på Carolina och P-A! Längtar så till festen jag med!!Cam.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...