fredag 5 augusti 2011

ÄVENTYRET del 2
Så hade vi tillbringat en vecka i vackra Göteborg med goda vänner.
Nu åkte vår familj vidare till mitt favoritställe!

Astrid Lindgrens värld i Vimmerby.
Kan verkligen rekommendera detta underbara ställe.

Eftersom det är tredje gången vi åker dit vet man ju vad som väntar.
Att äta nygjord varm mjuk polkagris är något jag längtat efter.

Får följa hela tillverknings processen. 


Pippi på de sju haven!


Här är vi på ALLSÅNG men inte på Skansen.

Det har blivit en hel del godis i sommar.........

Ops! Denna familj saknar visst sin mamma eller är det så
att mamman är ledig och jobbar som fotograf hela semestern?

Nils Karlsson Pyssling
Jag är så imponerad av deras skådespelartalanger.

Rasmus på Luffen

Hit & dit!
Så var det dags att säga Hej då för den här gången!
Men jag hoppas och tror att det inte var sista gången.

I morgon får ni veta vart vi åkte här näst!

Nu ska jag ladda för mitt special uppdrag som sker i morgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...