fredag 26 augusti 2011

CV FOTOGRAFERING
Ja så har jag då jobbat en vecka.....eller 3 dagar och det känns bra.
Nu mera har jag tjänstledigt fredagar så jag kan ägna lite
mer tid åt de jag tycker är så kul.....

Så idag hade jag min andra CV fotografering inbokad.
Matilda som utbildat sig till skådespelare på Edelvik. 
Vilken go och glad tjej och DUKTIG!!!
Vi hade riktigt kul tillsammans!

Hon har så otroligt vackra ögon & tänk vad ett klädbyte kan
göra skillnad........den blå klänning får hennes ögon
att träda fram ännu mer....sånt gillar jag

Det är nog fler i förskolans värld som var och såg teatern på
Edelvik om en Clown som tappat sitt hjärta.....
Vilket fall som helst var det Matilda som spelade den clownen.
Därför tyckte jag att min idé till nästa bild var rätt passande..
Eller vad tycker du?

Fler bilder lär dyka upp senare.....

Nu får redigeringen vänta för i morgon ska jag 
hjälpa till på fotbollslägret, där min man & dotter är..
God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...