fredag 7 oktober 2011

LYCKLIG!
Igen.......äntligen var det dags för en barnfotografering.
Idag var det Isabella 2,5 år eller Bella som hon kallas som hälsade på i min studio.
Lite snuvig men ändå full av energi.......
Jag tycker inte att jag har så mycket intressant i min studio men det klart om man är 2,5 år
är det mesta ganska intressant.
Det som fångade Bella mest av allt var kedjorna som man drar upp bakgrunden med.
Jag hade som vanligt gjort en plan på vad och med vilken rekvisita som skulle användas.
Men som vanligt blir det oftast något helt annat.

Om nu inte fotografen har tillräckligt intressant rekvisita får man leta sig något intressant själv,
tänkte förmodligen inte Bella men visst är hon charmig!!!!!





































Tack för en rolig förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...