lördag 22 oktober 2011

UPPDATERING 


Lekande barn har jag haft i mitt hus idag och då tog jag tillfället
att uppdatera min företagsblogg.
Tyckte det var dags för en ny header och sen har jag lagt in bilder
som jag inte hunnit lägga in förut. S K Ö N T! 



Gjort ett förslag till Jobbet.....vi behöver en ny dörrskylt.
Tror faktisk att den här kan bli rätt bra hos oss.


























Hemlig redigering.....nja ni som känner denna kille ser säkert vem det är.
Varför inte hela bilden? har inte hunnit fråga än om det är OK att hamna
på min företagsblogg. All redigering färdig!!! S K Ö N T!

Hjälpt en kollega att ta bilder på en skada hon har.
Hoppas att bilderna ska duga och att de gör nytta.
Visste du föresten att en kvinna oftast får mer i skadestånd
än en man när det gäller ärr!

Det har blivit många datatimmar idag men en löprunda
hann jag med. S K Ö N T!

I morgon blir det M Å L N I N G, en ny vägg till studion.
Känns riktigt kul och jag hoppas att det blir bra.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...