torsdag 23 februari 2012

BLUNDA & CHEESE

Hallå där!
Vart lite annat pyssel nu så bloggen har fått vila, men det kommer att
komma en hel del längre fram.
Men nu till en rolig episod.
I veckan har jag sponsrat tjejfotbollen med att ta bilder till
en folder som kommer ut varje år.
Alltid roligt och spännande att jobba med barn.
Barnen ombads att blunda och jag skulle räkna till tre då fick
de titta........men det visade sig inte alltid vara det lättaste....
Men efter några försök fick jag även ett tips från en av tjejerna
att jag citerar; -vi kan väl säga cheese!
Tyckte jag var en bra idé. 1.2.3 cheese......flickan som gett förslaget
sa gladeligen cheese men glömde öppna ögonen.
Inte alltid så lätt att vara fotograf...men man bjuds på många
go glimtar......
Efter fotograferingen får jag ett sms från en av flickornas mamma
jag citerar;
-äh, jag öppnade på fyra för det var så skönt att blunda!
Kan inte låta bli att småle för mig själv.

Hoppas mammor att det var OK att jag delade med mig av detta
utan att fråga först.....

Snart kommer recepten från HALV ÅTTA HOS MIG kvällen
som jag hade för ett tag sedan.

God natt!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...