onsdag 28 mars 2012

GRAFFITIKAKA PÅ MITT VIS

Tänk dig att du sett kakan, du har smakat den och du bara älskar den....dessutom har du fått
receptet.....hur svårt kan det vara då?????
Smaken...nja men rätt ok men konsistensen inte så där SEGA som jag ville ha dem.  

Kanske för lite sirap.....eller att jag gjorde tre saker till samtidigt eller kan det vara för att jag ska bjuda
på dessa i morgon. Ni vet ibland bakar man bara för att man är sugen & då brukar det mesta lyckas.

Vilken tur att mina kollegor är "gottegrisar" och äter det mesta bara det är socker i!!!
De har ju inte smakat ORGINALKAKAN, för dem blir ju min kaka deras original.
Sugen på att göra din GRAFFITIKAKA gå in HÄR för originalreceptet!

Lycka till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...