måndag 5 mars 2012

MÅLA HELA VÄRLDEN DEL 2

Ja det blev en hel del Picassobilder. Det som fascinerat mig är fastän jag träffar denna tjej varje dag
på jobbet (som förskollärare) så visste jag inte att det fanns så många utryck i en sån liten kropp.
INTE ORD kan ni höra....men ni kan säkert ändå se vad hon känner,tänker eller hur!
EVIGA ÖGONBLICK.......nu förstår ni varför FOTO är så kul!!!1
 Nu har jag inga fler bilder på Agnes.....jo två eftersläntrare........

SNYFT......var SÅÅÅÅ kul att fota Agnes.....hoppas det blir fler gånger..

 KUL GREJ

Fotade mig själv i söndags, behövde några bilder....SKRATTA inte ihjäl er.
Tyckte att dessa bilder blev en skön kontrast.
Försökte skriva något roligt men........inte min starka sida.
Skulle vilja använda bilden på min företagsblogg....något i stilen med "Barnet i fokus"
Tacksam om du/ni kunde lämna nått/några förslag.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...