onsdag 16 maj 2012

FÖRVÄNTANSFULL

I morgon åker jag & mina nära tjejkompisar till Stockholm.....
Där blir det shopping, musikal (Dirty Dancing) ett besök på Golden Hits och sen något som jag kanske är mest förväntansfull över  (FÖRLÅT TJEJER) är 2 timmars privat kurs hos denna
FOTOGRAF EMELIE.......kommer förmodligen att ha 1000 frågor....problemet är bara att min
hårddisk inte rymmer så mycket information.
Med 2012 första gjorda bröllop & två till i sommar och en massa andra uppdrag ska det bli
riktigt kul att få lite inspiration från ett proffs.

Naturligtvis har jag fått lära mig OTROLIGT mycket från min lillebror
och det är jag evigt tacksam för.
Men att få skräddarsy sin egen kurs känns riktigt lyxigt att dessutom få
ha sina bästa vänner som modeller känns extra kul.


1 kommentar:

  1. Wow Vad fint du har här på bloggen Nu!!
    Sitter här med ett leende på läpparna efter att ha läst i din blogg.
    Så mycke fina bilder å tips å färgglatt...
    Ha de nu Bäst i Stor-schtaan å Lycka Till hos fotografen.
    Puss på dej!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...