torsdag 31 maj 2012

MOA & MR MONKEY

Undrar just varför mamma tog med den här?????
Jag vet Moa......din mamma blev oxå fotad med den här när hon var så lite som du.
GULLIGT tycker jag!!!
Moa nyss fyllda 1 år kom på besök i studion idag. Sist hon var på besök blev det utomhusfoton
eftersom mina studioprylar spelade mig ett spratt just den dan.
På ett sätt var det nog rätt bra.....för idag var Moa piggare och hon trivdes bättre inomhus.

Förutom jobb, fotografering så har jag hunnit med att uppvakta min bästa vän...

C a m i l l a som fyller år idag......det blev fika på Stigs tillsammans med Carolina.
Riktigt trevligt det borde vi göra oftare.....

Men nu är det dags att gå till sängs för i morgon är det dags för S a l l y att förevigas på bild.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...