fredag 13 juli 2012

Kärlek på Holmen

Lördag den 7/7 fick då Marit sin Torbjörn. Det var jag som skulle föreviga denna dag.
Platsen var Holmen, en liten udde i Burträsk.
Väldigt vacker plats med känslan av Robin Hood........solen lyste den förmiddagen.
Vilket gjorde att det var en svår plats att fota på........
Men trot eller ej så FIXADE vi det.....jag, Nina, Torbjörn & Marit.......

Normalt brukar jag bara lägga ut en bild innan jag leverat bilderna till brudparet.
MEN eftersom jag har så pass mycket redigering kvar och vet att paret är nyfikna på
hur det gick med fotograferingen lägger jag ut några fler....

Bron har en betydande plats för brudparet men det tänker jag inte avslöja!

Nu dags att fortsätta redigera......hade nämligen två bröllop denna dag och i morgon är det dags för ett till......

God afton!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder! Tack för att DU finns och kan "fånga" ögonblicken! Har kollat igenom allt i år och det är så BRA! Kul! Lycka till i fortsättningen! Mvh, Carina Anklew :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...