söndag 2 september 2012

BLOGGPAUSE

Hej trogna följare.....otroligt att ni fortfarande följer den eftersom jag vart så
dålig på att uppdatera den på sista tiden.
Det finns olika anledningar till det.....
Jag har bestämt mig för att göra en BLOGG-PAUSE!
Varför då?
När jag började med bloggen blev det i form av en dagbok men när jag tittar på de senaste inläggen så är det många foton från mitt yrke som fotograf.
Mitt hjärta klappar extra mycket för fotografering och eftersom jag har en företagsblogg, tänker satsa på att hålla den uppdaterad istället!


Ni som är intresserad och gillar mina bilder kan fortfarande ta del av dem på
den  HÄR sidan.
Tack alla som tagit er tid och lämna kommentarer till mig.....de får ni gärna fortsätta
med på företagsbloggen.

Kram M@lin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...