onsdag 17 februari 2010

KLASSISK balett
När den är som bäst!

Eftersom mamman i huset Inte har haft möjlighet att
följa med när den äldste dotter T ska dansa, så får man
ta till alla möjliga knep för att ändå få en inblick I hennes dans.
Frågade tjejerna om jag skulle Få fota.
Tack & lov sa De båda JA!

Vilka tjejer ni har Verkligen talang för dansen & Att
Aktiv jobba efter instruktioner framför kameran
Var inte Några problem alls. Gåvor ni Fått från era
mammor så klart ............................

En hel del skratt!


Mera skratt & upp på TA!


Seriösa!




3 kommentarer:

  1. Men oj oj vilka fina dans-tjejer å oj vad lika de är kunde ju varit syskon....ÅÅ oj va duktig du är med 7 elements.
    Jennie

    SvaraRadera
  2. Alla danstalanger kommer från mamma-sidan...även de smala benen o det långa tjocka håret...eller??? Oj så jättefina bilder...kan man få nån kopia mån tro? Hade själv en balettkarriär som 4-åring...slutade då jag aldrig lyckades lära mig att hjula :0)
    /Fru A

    SvaraRadera
  3. Självklart kan jag fixa nån kopia. Kommer snart att göra en framkallning. När jag får TID! Tänker fru Andersson på någon speciell och vill du ha alla i färg?

    Tack Jennie! Jag har ju haft en bra lärare.
    Det är bara ett problem jag skulle behöva någon som kom & skötte om hemmet. Något jag en gång var riktigt bra på.
    Känns inte längre som det viktigaste här i livet. Om en vecka är det lika dammigt igen.
    Mallas

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...