tisdag 23 februari 2010

Mmmmm... marabou

Det är nästan som att det är tänkt att jag
ska misslyckas.
Bestämt mig ÄNNU en gång att äta godis/socker
bara på helgen.
Varje dag är en kamp mot sockergubbarna som
ständigt ropar socker, socker socker.
Klarat mig än....letade i en låda efter ett
papper & vad ligger där jo....

en öppnad Marabou. Typiskt tänkte jag & tog upp
den ur lådan. Vad som förvånade mig var att den inte
var slut. Jag glömmer ALDRIG bort en Marabou.

Till saken hör att detta var en Marabou "Vinter".
Det förklarar att den var kvar.

Hade det varit en annan hade jag kanske tagit
en ruta. Men idag blev det papperskorgen.


Tack & lov finns det tugummi. Tisdag & det börjar
redan kännas i käkarna. Snart är det HELG!!!!

Helg! Fick mig att bli påmind om min & Jennies
fotoutmaning. (som om jag hade glömt det)
Jennie är ju en fena på mat inte min starka sida
jag får satsa på fotot istället.
Hoppas ändå att det ska bli bättre än dagens middag
både i kreativitet, smak & foto.

Glöm inte bort att komma ihåg!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...