onsdag 10 mars 2010
































4 kommentarer:

  1. Jag tycker din kära lillebror verkligen förtjänar att få "låna" stugan nån helg framöver, så att hans fina kompis kan följa med..

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att min kära lillebror kan följa med sin kära storasyster & lämna din fina kompis hemma. Hi HI vi pratar mer på telefon. Vi är ju inte ensamma om stugan.
    Siss

    SvaraRadera
  3. Sitter med ett leende på läpparna, världsklass, mycket underhållande inlägg,visst är de bara hur kul som helst å pussla ihop bilderna....

    SvaraRadera
  4. Tack för de värmande kommentarerna. Hur kul som helst, jag skulle nog beskriva det som BEROENDE framkallande. Jag som inte förstod riktigt varför du bloggade. HA där fick jag.

    Kul med utmaningen BARN, jag ska väl som vara proffs på det, eller. Jag har en idé.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...