lördag 13 mars 2010

Veckans utmaning är BARN!
Kul & svårt var min första tanke. Det finns ju så
mycket man kan göra på detta ämne.

I vår  familj brukar vi ibland låna en replik från
Saltkråkan "Varför finns det barn? "
Ni vet när dom små liven inte gör som man vill
eller vardagsrummet förvandlats till ett lekrum
och ingen vill STÄDA.

Men i slutändan är BARN = GLÄDJE för mig &
många andra. Min mor brukar säga att
barnbarn är LIVETS KRYDDA!

På söndag återkommer jag med nästa veckas utmaning.
MEN först måste jag få BUSA lite till med detta
BARNTEMA!

Lördagsmys & bastu blev det även denna lördag.
Men fru Andersson hade köpt med en sak från
dollarstore & det blev BARN-SLIGT kul i bastun.
En ny dag väntar med nya SKRATT så godnatt!

1 kommentar:

  1. Riktigt läckert mallas. här har vi en å annan timme framför element 7 ser jag , snyggt.
    Å riktigt bra inlägget före, syrran trodde på allvar att sköna hem varit hem till eran stuga å jag måste erkänna att jag var tvungen å kolla lite extra på första bilden,tidningen, riktigt proffsigt gjort..../din utmanare

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...