söndag 14 mars 2010

Fotat
VIGSEL
mellan
IDA & DAVID
Igår tog jag chansen & begav mig till kyrkan.
Det var dags för vigsel mellan David & Ida.

David bodde på samma kvarter som mig
& han var dagbarn hos oss.
David är en kompis till min lillebror, som
var bjuden men kunde inte komma
eftersom han är i Canada.
Tänkte att han blir nog glad över några bilder.
Det är nått särskilt med BRÖLLOP jag
älskar det helt enkelt.
Sitter där på en kyrkbänk & väntar på
att paret ska komma in.....
det är då det händer.....jag får SAMMA pirr
i kroppen som den dagen jag skulle gifta mig.
Ett ända stort LYCKORUS.




-Oh mamma hon såg ut som en riktig PRINSESSA.
Ja Hedvig visst är hon vacker.

Tusen tack för att jag fick fota er.
Lycka till i framtiden!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...