söndag 14 mars 2010


Hitta Motivationen igen!
Ja så var det Dags att komma igång med
träningen ordentligt igen.
Nu är kylan och sjukdomar över. Det är det
Där med motivationen som saknas.

Because därför kommer jag Att Föra träningsdagbok
för Att hitta tillbaka till den nivån jag
Brukar ha. Kanske Att jag kan Sporre
en & annan Till ett nyttigare och sundare
Liv, vem vet?


Ingen skrytsam tid, men det ska väl
bli bättre. Min pulsklockan & min
tjurighet Brukar räcka rätt langt.
Vi får väl se om det räcker även
Detta år. Håll tummarna!

Måndag 15/3

Idag blev det 40 min promenad på min rast
med en ordetlig huvudvärk.
Huvudvärken kan nog bero på att jag är så
dålig på att dricka.

Nån som har någor tips!
Provat ha med en flaska på jobbet.
Även citronvatten & gurkvatten.
Men jag är sällan törstig.
Har du något dundertips tar jag tacksamt
i mot dem.

3 kommentarer:

  1. Har haft en liknande tanke idag - att komma igång...premiärtur i löparspåret även för mig...vilken tur att varken fotografer eller älgar såg mig i skogen :0)
    FLÅS FLÅS!!!
    Skulle vara topp-nöjd med din tid!
    /Fru A

    SvaraRadera
  2. Nästa gång du ska ut kan du väl höra av dig får jag gömma mig i nån buske & tjuvfota.
    Men i helgen åker vi ju på träningsläger!

    SvaraRadera
  3. ...ligga i nån buske lär väl knappast vara aktuellt så länge till...antar att du snart är ägare till ett värsta paparazzi-objektiv, så du kan stå på flera mils avstånd o fota i lugn o ro :0)
    Träningsläger...jo, så kan man ju oxå kalla det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...