söndag 18 april 2010

Dags för sista bidraget på temat
INSPIRATION.

Än så länge har det varit sådant som inspirerat mig, men
dagens bidrag handlar om någon helt annan.

Min fundering vad är det som INSPIRERAT till detta klädval?

Lördag & lilla H ska på kalas!





































Är det färgen som styr, nej inte denna gång. Eftersom hon
älskar ROSA. Kan det vara att käderna är nya för dagen?
Då & då har hon så tur att hon får kläder av F.
Kanske eller så är det, jag tar vad som helst som min mamma inte
skulle ha valt.
Jag tror att det är en blandning men främst LYCKAN att få bestämma
helt själv är troligtvis det mest INSPIRERANDE.

Det tycker jag nästa bild visar ganska tydligt, bedöm själva!



































Nu väntar jag med spänning på er andras tolkning av INSPIRATION
& tar mig friheten att välja nästa veckas tema som blir.
OVÄNTAT
Som vanligt är det fritt att tolka det som man vill & nu hoppas vi på att
Nina ska haka på.

Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Mamman till F är rätt nöjd över att silverjackan inte är hennes ägo mer...jag tycker H:s färgsättning var vårinspirerad o riktigt kreativ! Vi vuxna borde ta efter lite mer o slänga allt svart som vi har i våra garderober :0)

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare Klatschig tjej.....!!
    Jennie

    SvaraRadera
  3. Säg som det är Fru A du saknar jackan...
    Du kan väl vara den som börjar slänga det svarta & inspirera oss andra på lördag, varför inte en långkjol i storblommigt eller en helröd klänning med prickiga tajts till.
    Hi HI. Du Jennie det klatschiga har hon fått av mamma så klart.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...