tisdag 20 april 2010

OVÄNTAT

Ja det är ju jag själv som valt utmaning i veckan.
Hade ingen tanke med det.
I alla fall tog jag kameran med på rasten för att
fota NÅGONTING. Då hände faktiskt något OVÄNTAT
för mig. Så jag lägger ut mitt bidrag redan idag.                        
















Här tillbringade jag delar av min rast bla på att jaga en fjäril som
lyckades hålla sig undan mig. Tur att jag jobbar i en by!
Jag kan nog se rätt så rolig ut ibland.
Helt OVÄNTAT fick jag syn på den......
                                                                                                    














SOM jag väntat på denna skapelse men inte redan nu med 
tanke på all snö som varit. GLAD blev jag i alla fall när den 
fanns där bland mina leriga gympaskor.                                                                                     
                                                                                                      























     ENSAM i leran, NOT!                                     

Tillbaka på förskolans gård fick jag syn på dessa vackra
skapelser. Jag har retusherat bilderna i elements.


I bilden ovan & under har jag använt mig av kakverktyget &
sedan använt olika beskuringsmallar. Ett ganska enkelt sätt
att göra en bild lite roligare.
Lycka till nu med era oväntatde bilder. Vi får se om jag dyker
på något mer spännande.
En sak som är säker är att VÅREN ÄR HÄR!!!!!

















                                                                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...