torsdag 15 april 2010

INSPIRATION
Jag håller verkligen med Jennie om att det är
ett brett ämne. Vilket gör det så svårt att
välja. Som ni säkert förstått är det foto &
photoshop som inspirera mig allra mest.

Därför kommer jag i mån av tid att lägga ut en eller
flera bilder under veckan på sånt som inspirerar
mig. De leder till att jag varje dag vill söka
något som inspirerat mig just den dagen.

Sen om det skulle inspirera någon annan vore
det kul. Men viktigast är att JAG känner mig
inspirerad. OPS! hur många gånger har jag
använt I ordet. Jag tror det får räcka för idag.

Här kommer gårdagens inspiration & pirr! 
Just det KNÖLSVANEN. Jag struntade i min dagliga
rastpromenad & tog kameran med till stranden.





Ståtlig är bara förnamnet!


Delad kärlek är DUBBEL kärlek, ja så kanske det inte var
men det lät bra i alla fall.



Det var inte bara jag som PLURRADE idag!



Dags att gå & lägga sig & jag ser med spänning framemot
vad morgondagen har för spännande att erbjuda.
Säkert något INSPIRERANDE!

3 kommentarer:

  1. Oj säger bara WOW!!! sååå fina kort, jo de är verkligen vackra, rena vita.
    Va roligt med en långkörare på ämnet de lockar till sig läsare.....

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort! Men jag tror att det är sångsvanar,men de är ju lika vackra! Cam

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Ja, du fick ju till "luddet" riktigt bra. Måste nog sätta mig och pilla lite i photoshop. Du har helt klart lyckats med veckans uppdrag, du inspirerar mig.

    Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...