måndag 12 april 2010

UNDERIFRÅN är veckans fotoutmaning.
Det har vart kul att få öva sig i nya VINKLAR.
Kanske inte det mest bekväma men dock roligt.

Jag har nog tänkt ganska enkelt i alla fall, ni måste bara
gå in på Jennies sida. Hon är så kreativ & finurlig.
Här kommer mitt bidrag något sent in på kvällen.


















Det blev väl en & annan droppe i mitt ansikte, men vad gör väl det
när man förstår att VÅREN äntligen är här.
Mina planer för dagen var att fotografera fåglar, men jag såg inte till
någon.

En glad tjej som fortfarande låter sig fotograferas av sin mamma.


Jag bara älskar det! Porträttfoton & när man lyckas fånga en känsla.
Tycker det är intressant med människor.

Här är det Manboy för hela slanten medan Petter spelar spel
lyckas jag fånga honom på bild. Oväntat att (hon den där jobbiga)
skulle ligga på golvet.


Något annat som var OVÄNTAT ....en dag i backen
& några yngre killar såg mig fota och undrade om jag kunde
ta några bilder. Kul tänkte jag, en chans det blev i alla fall underifrån.



















Tack Nina för att du gav oss en rejäl UTMANING!
Någon annan som är sugen på utmana oss så hör av dig!
I annat fall tror jag att det är din tur Jennie eller?

2 kommentarer:

  1. Tack för komplimangerna!!
    Jo de är intressant med människor håller med.
    Men idag föll jag mest första kortet, underifrån. Förrästen har du sett att man kan mata fiskarna här på sidan de var lovina som upptäckte de hon tryckte på bilden då kom de upp små prickar som fiskarna sen åt upp..testa!!
    okej då tar jag välveckans utmaning..

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och kul att se hur du tolkat temat. Jag gillar oxå din första bild. Underbart när snön smälter och att våren är här:)

    Nina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...