söndag 25 april 2010

TYPISKT!
I fredags åkte min man med barnen till fjällen.
En HEL helg för mig själv!
Redan på torsdag kom första symtomerna.
NYSNINGARNA och den TÄPPA näsan.

Ja ja, det går säkert över.
Fredag fm hade jag feber men jag ville så gärna träffa S & J.
Det blev en sen kväll med mycket skratt.
Lördag morgon har inte förskylningen blivit bättre, men
det var ju då tjejgänget skulle ut.

Ja men visst hängde jag med!!
KORKAT jag borde stannat hemma..... idag är
febern tillbaka & huvudvärken hemsk.
Ont i hela kroppen. Solen skiner ute men jag
tänker bädda ner mig & vila.
Jag har ändå bemödat mig med

DET BÄSTA JAG VET

när jag får hänga ut tvätten. Förhoppningsvis så har jag
tagit död på några bakterier.
Ser fram emot en renbäddad säng med HELA familjen samlad.
Visst är det trevligt att få vara ensam en helg MEN det 
ska bli RIKTIGT skönt när de kommer HEM! 

1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med...om att det blir skönt när de kommer hem. Visserligen ligger soff-kuddarna precis där jag vill ha dem och har så gjort sedan jag blev "helg-singel"...men hur kul är det i längden??? Nä, nu får de komma hem och göra huset levande. Krya på dig! /Fru A...som oxå haft ont i huvet idag- fast jag kan inte skylla på influensa :0)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...