lördag 24 april 2010

30-års kalas hos MIG

Min kollega fyller 30-år snart & de klart att vi ska fira
det. Jag & Jessika slog ihop våra kloka huvuden &
det resulterade i en supertrevlig kväll hemma hos mig.

Vi började med ost & kex och en fredags BASTU.
Vilket blev uppskattat hos alla!
Efter allt piffande var det dags för middagen.


Efter middagen blev det SURRRRRRR i soffan.


Jessika bjöd på en jättegod kladdkaka med hallon
& grädde. Tänk att CHOKLAD alltid är lika gott.
MUMS någon godis hann jag väl med bland allt snorande.
Vi spelade ett jättekul spel.
Det går ut på att lära känna sig själv & andra, vilket
passade oss perfekt. Ibland hade vi riktigt långa &
intressanta dialoger. KUL!

När klockan var 01:00 var det dags att säga hej då!



2 kommentarer:

  1. Roligt inlägg! Tack själv, det var mycket MYCKET trevligt. Men HUR fan ser jag ut?! ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg så klart! Tänk på att klockan var ett på natten när jag tog det!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...