torsdag 13 maj 2010



13 maj & Hedvigs stora dag!

Hon studsar klockan 07.00 men jag får henne att se tv en stund.
Sen vill hon låtsas sova & vi ska sjunga & komma med paket.
Visst är hon SÖT!



















Det verkar som presenten behagade trots att det inte var en vagn!



Vi hoppas på BRA väder i helgen!

Javisst ja jag fyller ju oxå år!


Fru Andersson har skickat ett paket. Hon är så idérik.
Kolla in inslagspappret. VACKERT typ en allerstidning.

Ledtråd en tung present med många användningsområden...
Hmmm jag har ju sagt att jag ALDRIG ska köpa en........


Just det jag hade rätt en MORTEL. Tack fru Andersson.
Jag lovar att jag ska prova den.

Ha en trevlig långhelg alla!

2 kommentarer:

  1. Grattis Mallas på födelsedagen!! Och grattis lilla H också! Hoppas ni får en toppenbra födelsedag båda två!

    SvaraRadera
  2. Nu kan du se framemot Riddarbageriets pepparkasdeg...med egen mortlade kryddor - det blir en höjdare, jag lovar! Å tänk vilka armmuskler du får på köpet, gäddhänget får passa sig!
    Hoppas dagen blev till belåtenhet för lill-sessan! /Fru A

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...