onsdag 12 maj 2010



Tålamod min älskling!



Om ni kanske inte REDAN visste så fyller BÄSTA H år imorgon.
Vad då redan visste, jo hon har nämligen TALAT om det för ALLA.
Idag på affären gjorde hon en sån där att man TALAR extra högt
för sig själ så att ALLA ska höra.
Om mot förmodan ingen skulle höra så berättar H det för ALLA.
Ganska gulligt!

TÄNK att det är 5 år sedan jag fick den bästa FÖDELSEDAGSPRESENT
man kan tänka sig.

Javisst men vi tänker INTE ställa någon väckare.

Vi KVÄLLSFIKAR tillsammans & en sak får mig att undra....
var det verkligen HELA HANDEN hon skulle fylla eller?
Gör ALLA femåringar så här?



Oh  vad skönt det ska bli med LÅNGHELG i stugan.
Hopppas att jag får ta några bilder på Bästa Tilda.

Sen ville jag säga att;

2 kommentarer:

  1. Fina bilder och stort grattis till er båda!! Lycka till i helgen!!!

    Nina

    SvaraRadera
  2. Idag är ingen vanlig dag för de är mallas å Hedvigs födelesedag tralalalalaaaa.......
    De leve hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!!!!!

    Ååååå huuur nyfnikna blev vi inte nu då!!!!
    Pöss Å Kram
    Jennie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...