måndag 31 maj 2010



Mot NYA äventyr! 
Ja jag skrev om det igår men gjorde en RADBRYTNING.
Jag trodde att allt jag skrev skulle synas på samma sida
men bara en linje under.
Det här skrev jag igår;

Nu väntar nya äventyr för mig på jobbfronten.
I morgon börjar jag på en ny förskola.
Det känns HELT rätt & roligt, MEN.................

jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt att
lämna det gamla som det ändå blev idag.

Ni vet när det är dags för AVSKEDET och man
sväljer & sväljer men ändå känner hur
tårkanalerna FYLLS på & det börjar rinna......TÅRAR

Jag lämnar det gamla som just hade blivit
något NYTT. När man känner att man KLICKAR
så där bra med vissa personer då gör det ändå
FAKTIST ont i mitt hjärta.

Även om jag vet att jag gör helt rätt!!!
Käraste J & S ni vet ju att om ni vill ha med en
rolig & erfaren KVINNA ut på krogen så är det
bara att slå en PLING.
Jag kommer att SAKNA er som FASEN!!!!!!!!!
Många kramar från lilla MIG.

Ja nu har en dag gått på mitt nya jobb & jag
känner mig snurrig i huvudet.
Det är mycket info på samma dag. Men det
brukar lösa sig.
Jag måste säga att jag har blivit SÅÅÅÅ
OMHÄNDERTAGEN i dag och jag känner
att jag är välkommen.

Kändes lyxigt att sova en stund extra & sen
att ta cykel till jobbet imorse.
Ikväll var det dags för sommarfest & jag var
där som förälder... sen var det dags för
gräsklippning men det slutatde med att
GRÄSKLIPPAREN började RYKA.
Får ta resten i morgon, nu dags att redigera lite
fler bröllopsbilder.

Sov gott!


3 kommentarer:

  1. Duktigt! :)

    SvaraRadera
  2. Nu sitter jag och grinar igen.. *snyft* Det var så himla jobbigt att säga hejdå även om vi kan ses sedan, utanför jobbet.
    Men ändå, KUL och BRA att du känner dig välkommen och att du trivs!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja visst jag instämmer.....men det var ju bra att det löste sig för mig den 18:e.
    Det ska bli jättekul.
    Jo det är alltid kul när man känner att man är välkommen & det är ett sånt LUGN här, ja vi hinner väl prata mer sen.
    Kram & PÖSS

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...