lördag 29 maj 2010




Hej alla trogna läsare. Ni kanske tycker
att jag legat på LATSIDAN när det gäller
inläggen.........lat näe jag har pysslat på
med annat.......jag kommer att visa vad sedan.

Idag var det tänkt att vi skulle MÅLA i
sommarstugan MEN det blev en regndag idag.
Vi skippade målningen & jag fick ÄNTLIGEN
tid att göra ett inlägg & redigera bröllopsfoton.
Få se om det dyker upp några fler när jag levererat
bilderna till brudparet.

Babbel, babbael här kommer min tolkning
på MUJKT........
Kajsa är Hevigs mjukiskanin som hon haft sen hon var nyfödd.
Snälla farmor har fixat en extra Kajsa, han fick heta Kalle.



Turbo är hunden till vänster & Lazy är hunden till höger.
Lyckades ändå ganska bra med tanke på att Turbo är
rädd för kameran......därför fick det bli närbild på Lazys öra.


Nu till något jag brukar ÖVERDOSERA, ha tänkte ni en bild på godis.
Nej! Jag har nämligen inte ätit godis/socker på 2 veckor imorgon....
Vad är det då jag brukar ÖVERDOSERA jo detta;


MJUKMEDEL oh ju mer det luktar desstu bättre.......ni kan ju tänka
er när någon annan än jag hade inhandlat mjukmedel till fjällen....
jag upptäcker att den är PARFYMFRI.........onej vad meningslöst.
Numera ser jag alltid till att det finns ett RIKTIGT mjukmedel...
ett med ORDENTLIGA lukter....


1 kommentar:

  1. Vem kan det vara som köpt parfymfritt???? Den där typen som gillar skarpa frotéhanddukar och mangelveck på sina lakan månro?
    Mjukmedelsflaskan hemma fos familjen A köptes in nån gång i slutet av 90-talet - och den är ännu inte slut!!!
    Du har blivit så hemlighetsfull...väntar med spänning på vad som tar upp all din tid numer :0) /Fru A

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...