måndag 17 maj 2010











SILUETT & MOTLJUS

Riktigt rolig utmaning LISA......kul att du tog utamningen
till en annan NIVÅ.
ÄNTLIGEN har jag tid att redovisa mina bidrag.




















Kvällspromenad på pappas axlar i sommarstugan.



















Hedvigs hand tagen inomhus mot vit vägg & bygglampa.


































Den här gången har jag faktiskt PHOTOSHOPPAT med
bilderna. Jag tänkte visa orginalbilderna här;




























Nu förstår ni att jag fuskat en aning. Svårast var att få rätt
fokus, dvs på det som skulle vara siluett.

Nu får vi se vem som väljer nästa veckas utmaning.
i morgon kommer ett SMAKPROV på min HEMLIS!!!!!

God natt!

2 kommentarer:

  1. Hördudu! Jag har redan lämnat veckans fotoutmaning..! Du får väl ta och läsa min blogg lite mer noggrannt vetja! ;)

    SvaraRadera
  2. Okej.....har inte hunnit det men jag ska göra det NUUUUUU!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...